RSS feed

Windows Live Space

Geplaatst op

 
c6gfxfce.gif

Het is erg wennen, van Space naar wordpress. Ik heb wat bewaarde berichten hier geplaatst, maar iets nieuws komt er nog niet op papier. Ik mis ook de gezelligheid, het vrienschapsgevoel, het vertrouwde is weg. Ach, alles is wennen, maar gaat het weer worden zoals het ooit was ?  Natuurlijk lees ik ook leuke wordpress weblogs, maar het merendeel heeft niet mijn interesse. Politiek, racisme, het koningshuis en tal van andere zaken waar ik niks mee heb.  Gelukkig heb ik de vrijheid om te kiezen of ik wil lezen of niet.

Met Space had ik iets, vanaf de eerste dag. Met vele medespacers had ik een band, ook al waren we eigenlijk vreemden voor elkaar. Met velen heb ik gelachen en ook gehuild, en velen hebben nog altijd een plekje in mijn hart. Maar space veranderde en daarmee ook de vriendschappen. Er kwamen zoveel veranderingen dat het niemand kon ontgaan dat space op het punt stond te verdwijnen. Nu is het dan zover, space bestaat niet meer en daarmee blijft voor mij alleen over een herinnering aan vijf leuke jaren. Ik ben dankbaar voor die tijd, het heeft me zoveel gebracht waar ik nooit meer op had durven hopen. Liefde, geluk, een nieuwe start in het leven.

Een oud – medespacer ben ik hier gisteren zomaar weer tegen gekomen. Was zijn blik vooruitziend misschien, want hij vertrok naar wordpress voordat ik ook maar in de gaten had dat space ermee zou stoppen. Ik hoop hier meer oude bekenden tegen te komen want het waren bijzondere mensen met bijzondere verhalen. Dus wie weet…….ik hoop het en kijk naar jullie uit.

Over ZijalleenisZij

Ik zou veel kunnen vertellen, maar wat hebben anderen daaraan? Ieder leven heeft zijn ups en downs, dat is soms goed om te delen maar mijn ervaring is dat je toch altijd alleen staat.

Reacties zijn gesloten.

