RSS feed

Bitch

Geplaatst op

Photobucket 

I’m a bitch!
When I stand up for myself and my beliefs, they call me a bitch.
When I stand up for those I love, they call me a bitch.
When I speak my mind, think my own thoughts,
or do things my own way, they call me a bitch.
Being a bitch entails raising my children
to be strong people who have a solid sense of personal and social responsibility,
who are not afraid to stand up for what they believe in
and who love and respect themselves for the beautiful beings they are.
Being a bitch means that I am free to be the wonderful creature that I am,
with all my own intricacies, contradictions, quirks and beauty.
Being a bitch means I won’t compromise what’s in my heart.
It means I live my life MY way.
It means I won’t allow anyone to step on me.
When I refuse to tolerate injustice and speak up against it,
I am defined as a bitch.
The same thing happens when I take time for myself instead of being everyone’s maid,
or when I act a little selfish.
I am proud to be a bitch!
It means I have the courage and strength to allow myself to be who I truly am
and won’t become anyone else’s idea of what they think I “should” be.
I am outspoken, opinionated, and determined.
By God, I want what I want, and there is nothing wrong with that!
So try to stomp on me, try to douse my inner flame,
try to squash every ounce of beauty I hold within me.
You won’t succeed.
And if that makes me a bitch, so be it.
I embrace the title and am proud to bear it.
I love this, I can call myself a bitch now
and not feel bad about it. 

Photobucket

Over ZijalleenisZij

Ik zou veel kunnen vertellen, maar wat hebben anderen daaraan? Ieder leven heeft zijn ups en downs, dat is soms goed om te delen maar mijn ervaring is dat je toch altijd alleen staat.

»

  1. Wilde nog reageren op windows spaces…
    Hier nog zo eentje…maar was een leuke tijd.

    Wel heb ik alles over kunnen zetten en de reacties zijn me dierbaar…uit die goeie oude tijd. Groetjes

    Like

    Beantwoorden
  2. Voelt al bijna als spacen hihi
    grtjes

    Like

    Beantwoorden
  3. Natuurlijk bedankt voor je bezoekje aan m’n blog en je komplimentjes.
    Het schijnt dat we elkaar nog kennen uit het space tijdperk, toch kan ik de linkl even niet leggen 🙂 Zie wel dat je Rebbeltje kent.
    Wie weet wil je jezelf nog eens voorstellen, toch wel een lichtelijk nieuwsgierig 🙂

    Groetjes
    Henk Jonkvorst

    Like

    Beantwoorden
  4. Magnolia. Begint me weer te dagen hoor 🙂
    Space lijkt wel een eeuw geleden maar even terugkijkend in m’n statistieken zie ik dat ik pas in september met m’n log ben overgestapt naar wordpress. Velen zijn toen gestopt of overgestapt op een ander netwerk. Jammer maar zo gaat dat hé.

    Ik heb je log even bij m’n andere koppelingen naar weblogs gezet en kom natuurlijk af en toe een kijkje nemen.

    Groetje
    Henk

    Like

    Beantwoorden
  5. Zie dat je uitgebreid langs m’n reportoire hebt gesurft Magnolia. Dank voor je leuke reakties. Hoewel ik meer hobby’s en bezigheden heb blijft fotografie m’n grote passie. Er gaat heel wat tijd in om, ook het onderhouden en bijwerken van de blog maar voor de leuke respons doe ik ’t graag.

    Groetjes
    Henk

    Like

    Beantwoorden
  6. Ha je was er weer en fijn dat je hebt kunnen lachen…
    Had al door dat je magnolia was…ff zoeken en je weet snel wie wie is.

    Je bent niet echt actief hier, maar zag ook een facebook.
    Je bent altijd welkom om eens te komen lachen…blogjes zijn wat mij betreft dan geslaagd.

    Grtjes en thx voor je reacties

    Like

    Beantwoorden
  7. Het ”rotjochie” heb ik ook wel bewust meegenomen in de foto Magnolia 🙂
    Juist het meenemen van een persoon in een foto maakt ’t vaak net even boeiender. Hij weigerde wel om wat dichterbij te komen om ‘m iets closer op de foto te krijgen…..goed afgericht door z’n ouders hahaaaaa

    Fijn weekend

    Like

    Beantwoorden

Geef een reactie

