RSS Feed

Lijk….?

Geplaatst op

Tijdens mijn dagelijkse wandeling door het bos met de honden kwam ik gisteren iets vreemds tegen, er lag ook een werkhandschoen naast. Ik heb geen idee wat dit is. Wordt er iets of iemand vermist ?

Over ZijalleenisZij

Ik zou veel kunnen vertellen, maar wat hebben anderen daaraan? Ieder leven heeft zijn ups en downs, dat is soms goed om te delen maar mijn ervaring is dat je toch altijd alleen staat.

»

  1. mevrouwwispeltuut

    Oiiiiewj! Dat is smerig. Misschien een konijn? In ieder geval niet de mijne, want ik heb er nooit een gehad.

    Like

    Beantwoorden
  2. Jakkes Anne wat ben je luguber bezig brrrr

    Like

    Beantwoorden
  3. Hallo Maggy,

    O jee, wat is dit ?
    Ik zou het zelf toch niet graag tegen komen hoor.
    Ik krijg er de kriebels van.
    Geen aangenaam gevoel.
    Maar in de natuur kan het zowat van alles zijn hé.
    En onze fantasie slaat al heel snel op hol.
    Allee bij mij toch, hihihihihi.
    Leuk weekend, ***
    catwoman, Tania.

    Like

    Beantwoorden
    • ZijalleenisZij

      Wist ik maar wat het was…..Elisabeth zei ook al dat het zo luguber is, maar een konijn is het vast niet. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar iemand in mijn directe omgeving dacht aan een nageboorte…..Ik zal dit soort dingen niet meer plaatsen hahaaaa.

      Like

      Beantwoorden
  4. Ik heb 2x in m’n leven een moederkoek gezien maar dit lijkt er niet echt op 🙂
    Hopelijk is er een slager onder ons die deze prut kan identificeren ……… getver

    Smakelijk eten
    en een fijn weekend voor jou 🙂

    Like

    Beantwoorden
  5. bij slaat de fantasie op hol
    voor al als je de werkhandschoen erbij vermeldt

    wat toeval zou kunnen zijn, maar toch…

    Like

    Beantwoorden

Geef een reactie

