RSS Feed

Ingreep.

Geplaatst op

April 2007

 

Prachtig……mijn cadeautje. Zag het na een erg korte nacht vanmorgen weer naast mijn bed staan en ik dacht jaaaaaa, als ik het nu niet doe dan doe ik het nooit meer. Raam opengezet en al mijn negatieve gevoelens en gedachten het raam uitgedonderd. In de spiegel gekeken en ja, herstel is nog mogelijk. Het kost niet zoveel om die lach weer in de oude staat terug te brengen. Ook de tinteling in mijn ogen geef ik een kans om weer present te zijn. Héél belangrijk, mijn humor. Als die aanwezig is volgt de rest vanzelf. Waarom een duur consult en een nóg duurdere ingreep als ik het ook allemaal zelf kan? Ik laat ‘m binnen, de zon. In mijn hart en in mijn huis. Geniet van de warmte die hij geeft, al denk ik dat de zon een zij is……alleen een vrouw geeft je zoveel warmte om je in te koesteren.

Over ZijalleenisZij

Ik zou veel kunnen vertellen, maar wat hebben anderen daaraan? Ieder leven heeft zijn ups en downs, dat is soms goed om te delen maar mijn ervaring is dat je toch altijd alleen staat.

»

  1. Hallo meid,
    Wat een mooie en positieve tekst.
    De woorden die jij hier hebt neergeschreven, zou iedereen op tijd en stond eens moeten lezen.
    Er gaat zoveel kracht van uit.
    Super !!!
    Het geeft me zin om meteen in het zonnetje te gaan wandelen.
    Maar die is bij ons op het moment niet van de partij.
    Een grijze boel hier.
    Maar geen probleem, want jij bracht het zonnetje hier in mijn kamertje.
    En ze straalt hoor !!!
    Veel liefs en een fijn weekend, ***
    catwoman, Tania.

    Like

    Beantwoorden
  2. Ik geniet ervan om je blogs terug te lezen .Bij een paar ervan lig ik in een deuk,zo helemaal jij ,zo open en eerlijk .En je weet daar houd ik zo van!!
    Liefs Elisabeth

    Like

    Beantwoorden
    • Ja en of ik dat weet. Kunnen we elkaar de hand schudden, want jij bent precies zo…..;)
      Er zijn wel blogs die ik gewist heb hoor, ja spijt achteraf natuurlijk, het waren toch momenten van toen. En we hadden het leuk met elkaar toch?

      Like

      Beantwoorden
  3. Ja Anne het was zeker een leuke tijd.Ik kom even bedanken voor de link,wat een prachtig nummer van Aznavour.En trouwens je url werkt nu !!

    Like

    Beantwoorden

Geef een reactie

