RSS Feed

Vragen over afmaken gezonde testapen – Hart van Nederland

Geplaatst op

Vragen over afmaken gezonde testapen – Hart van Nederland.

Over ZijalleenisZij

Ik zou veel kunnen vertellen, maar wat hebben anderen daaraan? Ieder leven heeft zijn ups en downs, dat is soms goed om te delen maar mijn ervaring is dat je toch altijd alleen staat.

»

  1. Walgelijk zoals er met dieren omgegaan word.Alsof het DINGEN zijn in plaats van levende wezens !!

    Like

    Beantwoorden
  2. Er zijn geen woorden voor Elisabeth, mensen die geen respect hebben voor dieren, dat kunnen geen normale mensen zijn.
    Ik zou geen goede animalcop zijn, geen dierenmishandelaar zou veilig zijn in mijn handen.

    Like

    Beantwoorden
  3. Andere kant van het verhaal is dat deze apen zijn getest op medicijnen die later mensenlevens redden.
    Afmaken van deze testdieren zou echt misselijkmakend zijn, temeer als je dus weet waarvoor ze zijn gebruikt.

    Onlangs zijn een aantal overbodige testapen opgevangen, volgens mij bij de stichting “AAP”
    waar ze de rest van hun leven mogen uitzitten.

    Like

    Beantwoorden

Geef een reactie

