RSS Feed

Zonder titel.

Geplaatst op

Photobucket

Tja, het zou best eens kunnen dat er iets vreselijks  met of op de aarde te gebeuren staat tussen 13 en 23 maart.  Dat lees ik net op een andere wordpress site. Als ik een uurtje niks ( beters ) te doen heb lees ik vaak blog titels, en als er iets tussenzit wat mij aanspreekt neem ik een kijkje op de desbetreffende site.  Zo heb ik inmiddels erg leuke en humoristische site’s ontdekt, maar ook minder leuke. Ik volg niet zo veel site’s, een stuk of tien, omdat de meeste blogs mijn interesse niet hebben. Dat kan veranderen, daarom lees ik in mijn vrije tijd ook de titels want die zeggen vaak genoeg over het blog. Negatieve bloggers zorgen ervoor dat ik me ziek ga voelen, dat ik één of andere ziekte ga krijgen als ik niet gezonder ga eten, of verkondigen dat er een derde wereldoorlog zal uitbreken en ik voor minstens zes maanden voedsel en andere belangrijke zaken moet gaan inslaan om de eerste vreselijke maanden door te komen. Negatieve bloggers zorgen er ook voor dat ik mijn geloof in het goede verlies, dat ik aan God ga twijfelen, dat ik op Wilders moet gaan stemmen of een bloedhekel moet gaan  krijgen aan de familie van Oranje.  Dat wil ik allemaal niet dus ik selecteer.

Ik ga dus niet voor zes maanden voedsel inslaan, ik volg die raad niet op. Liever zoek ik  positieve bloggers op want die zijn er genoeg.  Zoals Henk, die de mooiste foto’s plaats, of JPS, die voor mij een bron van inspiratie is. Elisabeth, en zo zijn er nog een aantal mensen die een positieve draai aan mijn leven geven en die ik graag blijf volgen.

Over ZijalleenisZij

Ik zou veel kunnen vertellen, maar wat hebben anderen daaraan? Ieder leven heeft zijn ups en downs, dat is soms goed om te delen maar mijn ervaring is dat je toch altijd alleen staat.

»

  1. Negatieve blogs zijn zeker ook niet mijn ding .Loze kreten als die wereld die wel weer zal vergaan of iets dergelijks lach ik maar om en zulke blogs lees ik zeker niet.Ik ben zelf dol op Bloghoppen zoals ik het noem ,en wat zijn er veel mooie blogs .Eigenlijk wil ik ze bijna allemaal wel volgen ,ik mag heerlijk legaal binnen gluren bij anderen op hun mooie woon blogs,lees zalige recepten die ik ook nog wel eens kook.Veel blogs over consuminderen en daar verbaas ik me soms hoe creatief mensen zijn om te besparen.Maar wat ik het liefst lees zijn de blogs waar ik de menselijkheid lees ,waar gewoon het dagelijks leven beschreven word met zijn wel en wee.Toch lees ik weer geen blogs van mensen die bv hun strijd met kanker beschrijven ,daar word ik soms gewoon bang van ,natuurlijk is dat een stuk realiteit in het leven ,maar ja ik ben helaas een hypochonder . Het is weer een heel verhaal geworden.
    Liefs Elisabeth

    Like

    Beantwoorden
  2. Dat geeft een warm gevoel 🙂

    Ik sluit m’n ogen niet voor realiteit maar ik doe wel m’n best om een positieve draai aan gebeurtenissen te geven. Zo jammer dat de media alleen maar aandacht heeft voor slecht/negatief nieuws. Volgens mij één van de oorzaken van de huidige economische crisis.

    Like

    Beantwoorden
  3. Lijkt me een hele goeie reden om de komende dagen alleen maar te doen wat je wil en te genieten;) Vandaag hebben we, morgen weten we niet…

    Like

    Beantwoorden
  4. Weet je lieve Anne,je bent zo’n pracht mens echt waar en ik kan het weten .We waren vriendinnen en alles liep zo fout tussen ons ,maar we konden elkaar toch niet echt missen en ik ben nog altijd blij met jou als mijn blogvriendin.Je hoeft niets te doen en je niet zoveel zorgen te maken .Je kon toen jezelf zijn en dan kun je nu ook .Kijk maar naar je blog naam .Zij is alleen is zij ,maar wel gewoon zoals ze is !! Meer kun je niet zijn ,meer hoef je ook niet te zijn !!
    Liefs Elisabeth

    Like

    Beantwoorden
  5. Oeps ik heb je blognaam niet goed geschreven haha

    Like

    Beantwoorden
  6. Ik heb mijn WP op prive staan ,en de tweede kan ik even niet mijn gebruikersnaam en wachtwoord van vinden ,pff ben ook zo’n warhoofd.
    Liefs Elisabeth

    Like

    Beantwoorden
  7. hahaha
    gelukkig is dat blog aan mij voorbij gegaan
    hoewel ik niet veel heb met voorspellingen

    verontrustend vind ik meestal wel de politiek getinte blogs
    heel soms kan ik het niet laten en lees er dan een paar
    waarna ik een paar nachten ga liggen piekeren
    want de betogen zijn meestal zo logisch opgebouwd dat ik er soms intrap

    Like

    Beantwoorden
  8. Hey Anne,
    Dat heb je goed geschreven.
    Eerlijk en recht uit je hart.
    En ik kan me wel vinden in je schrijfsels.
    Ook ik vind het niet leuk om dingen te lezen die me angst aanjagen.
    En ook al geloof ik het allemaal niet echt, toch heeft het een slechte invloed op me.
    Ik plaats op mijn blogje vooral mijn zelfgemaakte fotobewerkingen en ppsjes.
    En de ppsjes die ik maak zijn er voor ieder wat wils.
    Vandaag heb ik een religieuze pps geplaatst.
    Dat is misschien nog iets wat jij ook wel leuk vind ?
    Fijn weekend.
    catwoman, Tania.

    Like

    Beantwoorden
  9. Hoi Maggy,
    Ondertussen gaat het niet zo goed met mijn vader.
    Maar dat kon jij niet weten, want ik had mijn berichtje voor hem nog niet bijgewerkt.
    Dat heb ik nu wel gedaan.
    Even nog een rechtzetting.
    Door verstrooidheid sprak ik je hier op je blogje aan met de naam Anne.
    Doordat die naam ff voor mijn ogen kwam gedanst in één van de andere reacties.
    Mijn excuses daarvoor !!!
    Ik kan soms toch zoooooo verstrooid zijn hé.
    Bedankt voor je reacties !!!
    Heel lief van je.
    En ik ben er heel blij mee !!!
    catwoman, Tania.

    Like

    Beantwoorden

Geef een reactie

