RSS Feed

ABD’DE HER YIL ORTALAMA 7 MİLYON HAYVAN SOKAKLARDAN TOPLANARAK ”ÖLDÜRÜLÜYOR”

Geplaatst op

ABD'DE HER YIL ORTALAMA 7 MİLYON HAYVAN SOKAKLARDAN TOPLANARAK ''ÖLDÜRÜLÜYOR''.

Over ZijalleenisZij

Ik zou veel kunnen vertellen, maar wat hebben anderen daaraan? Ieder leven heeft zijn ups en downs, dat is soms goed om te delen maar mijn ervaring is dat je toch altijd alleen staat.

»

  1. vrij vertaald betekend het dat er per jaar 7 miljoen dieren in de straten van Amerika gedood worden ?

    Like

    Beantwoorden
  2. gewoonzoalsikben

    Er zijn zoveel misstanden als het om dieren gaat .Dieren worden walgelijk genoeg nog steeds als DINGEN gezien!! Wel jammer dat dit bericht voor mij niet leesbaar was daarom kon ik geen reactie geven
    Liefs Elisabeth

    Like

    Beantwoorden
  3. En dieren kunnen zich niet verweren…

    Like

    Beantwoorden
  4. in turkije zullen dieren ook wel niet al te beschermd worden
    al heb je daar minder huisdierbezit en dus ook minder katten en hondenoverschot

    sinds ik een turkse soap volg, valt het me op dat turks toch wel een heel mooie taal is

    Like

    Beantwoorden

Geef een reactie

