RSS Feed

Voor deze dame verander ik deze titel…….cok tesekkürler Dilek hanim.

Geplaatst op

Turkey dog

 

 

Ben Hollanda ne yapabilirim ??? Bir doktora bu köpek getirebilir kimse var mı? Bu hayvan sokakta ölmek gerekir ?? ….. Ayıp ayıp !!!! What can I do from the Netherlands ??? Is there no one who can bring this dog to a doctor? This animal should die in the street ?? ….. Shame shame !!!!

HIER KAN IK NU MET MIJN VERSTAND NIET BIJ !!! HET BERICHT MAAKT ME WOEST, TOT NU TOE GEEN MENS DIE EEN VINGER UITSTEEKT, ALTHANS, IK HEB HET NOG NIET VERNOMEN. EEN HOND , AANGEREDEN EN DAARDOOR VERLAMD LIGT ERGENS BIJ EEN TURKS BUSSTATION TE CREPEREN. HIJ KAN NIET LOPEN, LIGT BUITEN IN DE SNEEUW EN HEEFT EEN DIERENARTS NODIG !!! SOMS KAN HIJ NAAR EEN RICHEL SCHUIVEN OM WAT WARMER ( ?? ) TE LIGGEN. STUUR DIT BERICHT NAAR JE TURKSE VRIENDEN, MAAR LIEVER NOG NAAR ALLE TURKSE GROEPEN IN JE BESTAND. GEEN CENT MEER VAN JE VAKANTIEGELD NAAR TURKIJE ASJEBLIEFT. DOE WAT JE KUNT OM DEZE HOND TE HELPEN.

Over ZijalleenisZij

Ik zou veel kunnen vertellen, maar wat hebben anderen daaraan? Ieder leven heeft zijn ups en downs, dat is soms goed om te delen maar mijn ervaring is dat je toch altijd alleen staat.

Geef een reactie

