RSS Feed

Alles went….

Geplaatst op

Je mag verwachten dat het went, maar niets is minder waar. Op dit moment wacht hij op Schiphol tot hij het vliegtuig in kan gaan. Kleinzoon gaat zijn vakantie weer doorbrengen in Turkije. Gisteravond kwam hij afscheid nemen en vanaf dat moment volg ik hem als het ware al. Rond vier uur vroeg ik hem of hij al op Schiphol was gearriveerd, en in feite wist ik zijn antwoord al. ” Allang, was zijn antwoord, ik heb de koffers al ingecheckt. Zijn vlucht vertrekt om tien voor acht vanavond, maar zodra hij op Schiphol gearriveerd is , is voor hem de vakantie begonnen. Het is gezellig op Schiphol in December, hij zal zich dus wel vermaken. 

Ik heb hem verteld dat ik hem zou volgen op zijn reis, en hij moest lachen. ‘Het is toch genoeg om te weten wanneer ik geland ben, zei hij nog. Dat is waar ja, voor veel achterblijvers is dat ook voldoende, maar niet voor deze oma.

Ik installeer de Schiphol app en volg de vlucht een paar uurtjes op de voet. Ik heb niet zoveel op met de techniek van tegenwoordig, ik tik mijn berichten nog steeds met één vinger, opslaan en kopiëren vind ik nog steeds een gedoe en ook de belfuncies zijn mij niet allemaal duidelijk. Maar hoe ik mijn kleinzoon kan volgen door middel van een klein icoontje hoeft niemand mij uit te leggen. 

Goede reis grote lieve kleinzoon, je mag bijna gaan instappen. Fijne vakantie en tot over twee weken. 

Over ZijalleenisZij

Ik zou veel kunnen vertellen, maar wat hebben anderen daaraan? Ieder leven heeft zijn ups en downs, dat is soms goed om te delen maar mijn ervaring is dat je toch altijd alleen staat.

»

  1. Het blijft altijd spannend oma, nog even en je weet dat je kleinzoon veilig is geland, en dat is dan weer een zorg minder. Heel fijne dagen, groetjes, Ann.

    Liked by 1 persoon

    Beantwoorden
  2. Tegenwoordig niet de meest veilige vakantiebestemming maar wat heet veilig tegenwoordig. Niemand verwacht ook dat je een vrachtwagen over je heen kan krijgen bij een bezoek aan een kerstmarkt. De schiphol app doet ’t niet op m’n ouwe Nokia maar ooit moet ik eraan geloven en waag ik de sprong in het mobiele duister 🙂

    Like

    Beantwoorden

Geef een reactie

