RSS Feed

Fernandes…

Geplaatst op

Steeds schuif je een stukje op kleine ster, en ik schuif langzaam met je mee.

Uren schijn je door mijn raam naar binnen en knippert je energie door naar mij.  

Soms zoek ik je op, je geeft mij rust en energie om door te gaan. Onder de pikzwarte hemel herken ik je tussen de duizenden sterretjes die daar hemelshoog ook stralen.

Ik mis je nog steeds kleintje, maar ik weet dat jij daar hoog aan de hemel staat om mij te laten weten dat wij zo nog altijd samen zijn.

Blijf schijnen kleine ster, voor altijd in mijn hart.

Over ZijalleenisZij

Ik zou veel kunnen vertellen, maar wat hebben anderen daaraan? Ieder leven heeft zijn ups en downs, dat is soms goed om te delen maar mijn ervaring is dat je toch altijd alleen staat.

»

  1. Denk dat ik hier veel te nuchter voor ben 🙂 Als mijn kat doodgaat is dat vast even wennen aan mijn lege schoot en ook zijn eeuwige gezeur om eten zal ik wel even missen maar verder gaat het leven gewoon verder. Je zou je eens af kunnen vragen hoe de rest van je leven eruit ziet nadat je een kind of kleinkind hebt verloren maar dat is iets waar ik zelfs niet aan durf denken

    Like

    Beantwoorden
  2. gewoonzoalsikben

    Ontroerend mooi Anne .Het gemis kan zo intens zijn .
    Liefs Elisabeth

    Like

    Beantwoorden
  3. Huisdieren zijn vaak ook je kinderen Anne, het gemis is echt groot en vergeten doe je ze niet, kijk maar naar jouw sterretje, sterkte ermee en toch wens ik je een heel goede jaarwisseling. Groetjes, Ann.

    Like

    Beantwoorden

Geef een reactie

