RSS Feed

Niet te geloven….

Geplaatst op

                  

​7 Januari.  Weer dezelfde twee Snoezepoezen. De grijs witte is behoorlijk gehavend, de haren op zijn borst en linker voorpoot zijn weg, geen idee hoe dat kan gebeuren. Wie inzoomt op de foto kan het zien. Ze lopen beiden moeilijk op de bevroren grond. De grijs witte kwam vandaag ook niet achter het hek vandaan. De bakjes met voer en drinken schuif ik zover mogelijk onder de einge bijna kale struik die er nog staat. Het voer dat ik op de grond strooi is om de meeuwen af te leiden.

Ik voel mij behoorlijk in de steek gelaten, door wie zal ik hier niet vermelden……

Over ZijalleenisZij

Ik zou veel kunnen vertellen, maar wat hebben anderen daaraan? Ieder leven heeft zijn ups en downs, dat is soms goed om te delen maar mijn ervaring is dat je toch altijd alleen staat.

»

  1. Arme poezen Anne, maar gelukkig dat jij zo goed bent om ze te voeren, lief van je! En in de steek gelaten……….. door wie hoef ik ook niet te weten, maar dat gevoel heb ik al jaren, er zijn mensen die je laten vallen als je portemonnee leeg is meis. Lieve groet, Ann.

    Liked by 1 persoon

    Beantwoorden
  2. Ga er maar vanuit dat het zwerfkatten zijn. Blijkbaar zijn het maatjes van elkaar. Voor je ’t weet zijn het je huisdieren 🙂

    Liked by 1 persoon

    Beantwoorden
    • Als ik dat voor elkaar zou kunnen krijgen Henk, dan was dat allang gebeurd. Toen ik begon te voeren waren het vijf katten. Het heeft maanden geduurd voor ik de katten kon aanraken. De cyperse laat zich nog steeds niet aaien. Om er nu nog huiskatten van te maken gaat mij niet lukken…..

      Liked by 1 persoon

      Beantwoorden
  3. Zien er toch goed gevuld uit, maar in de winter wat extra voedsel kan nooit slecht zijn dus je doet het goed. Hier pikken de zwerfkatten ook de boterhammen ven de vogels

    Liked by 1 persoon

    Beantwoorden
  4. gewoonzoalsikben

    Ik heb het al eerder gezegd ,je word gesaboteerd en de poezen zijn er de dupe van .Minkukkels zijn het die dit doen en mensen die geen enkel respect hebben voor dieren en de mensen zoals jij die dat wel hebben en zich er zo voor inzetten !! Wat er precies gaande is weet ik ook niet maar er spookt veel door mijn hoofd .Ik hoef niet te zeggen geef niet op want dat doe je niet dat weet ik !!! Sterkte lief mens
    XXX Elisabeth

    Liked by 1 persoon

    Beantwoorden

Geef een reactie

