RSS feed

Uren, dagen, maanden, jaren……

Geplaatst op

Een van de laatste dagen om nog op het balkon te kunnen zitten, je weet het niet, zo eind september. Het weer is prima vandaag.
Mijn conditie is belabberd, ik ga moe naar bed Diaantje, en sta nog vermoeider op.
Ik had gehoopt dat het toch wel een beetje beter zou gaan deze tijd, de warmte achter de rug en de herfst in aantocht, mijn favoriete seizoen. 
Ik ga niet graag naar buiten nu, ik moet om alles huilen, zelfs nu ik dit schrijf ook  weer.
Er zijn momenten dat ik jou zo verschrikkelijk mis….je lach, je humor……alles…..
Je mooie kleding die hier hangt en waarvan je de helft nooit gedragen hebt. Dat doet zoveel met mij. Je wilde zo graag nog genieten van je leven, maar het mocht niet zo zijn. Minder werken en meer leuke dingen doen, je keek er zo vaak naar uit.

Vandaag probeer ik mijn gedachten te verplaatsen door op mijn balkon naar de mensen te kijken, ook begint de aanloop al voor de voetbalwedstrijd RKC tegen Vitesse om 16:45. Dat geeft wat afleiding, maar het veranderd mijn gevoelens niet. Je zus doet boodschappen voor mij want ik wil niet de deur uit vandaag. De energie ontbreekt mij, voor alles eigenlijk, maar morgen zie ik wel weer verder Diaantje…..ik mis je zo…..😢💔💔

Over ZijalleenisZij

Ik zou veel kunnen vertellen, maar wat hebben anderen daaraan? Ieder leven heeft zijn ups en downs, dat is soms goed om te delen maar mijn ervaring is dat je toch altijd alleen staat.

Plaats een reactie