RSS feed

Hoop…

Geplaatst op

Zo blij met de foto’s die ik van José gekregen heb. Toch nog gevonden.
Er is inmiddels een vergroting gemaakt ook, gekregen van je zus, lief hé? Nu nog op zoek naar een mooie lijst. Heel vaak bekijk ik jouw foto’s, je had zoveel gezichten Di.
Ik ken mensen die altijd hetzelfde gezicht trekken op foto’s, maar bij jou was dat nooit. Je kon schateren, serieus kijken, je kon zelfs boos kijken en roepen dat je niet op de foto wilde omdat je jezelf er niet uit vond zien.
Kleurrijk was je ook. Blond, rood, bruin, je vond het leuk om van kleur te veranderen, je bent zelfs een paar keer met een pruik op naar je werk gegaan, en niemand heeft dat in de gaten gehad.

Weet je Diaan, ik ben blij dat jij niet weet hoe erg ik je mis, hoe ons leven veranderd is na jouw overlijden. Niets is meer hetzelfde.
Als ik niet het geloof zou hebben dat ik je hier op aarde terug zou zien dan had niets nog enige betekenis voor mij. Ik geloof niet dat je een ster aan de hemel bent, ik geloof niet dat je in de hemel verder leeft…..als dat zo zijn zijn, en wij zonder hoop zouden zijn dan was de belofte van God om de aarde weer te herstellen in een paradijs een grote leugen.
En God kan niet liegen, zijn woorden keren niet zonder daden tot hem terug. 
Ik haal véél troost uit het verslag van Mattheus waar hij in hoofdstuk 24 duidelijk maakt wat Jezus vertelde over de eindtijd toen hij op aarde was en aan zijn discipelen verslag deed over de gebeurtenissen die in de eindtijd plaats zouden vinden, en ook sprak over de toestand van de doden.
Ik geloof dat jij niet in de hemel ergens rondzweeft, je bent dood, je hebt geen gedachten meer aan wat dan ook.
Jij wacht op de stem van Jezus Christus wanneer hij de doden weer tot leven zal roepen.
( Johannes 5 :  28 & 29 )
Aan deze hoop houd ik vast mijn lieve Diaantje, want het is de enige waarheid die ons weer bij elkaar zal brengen ❤❤

Over ZijalleenisZij

Ik zou veel kunnen vertellen, maar wat hebben anderen daaraan? Ieder leven heeft zijn ups en downs, dat is soms goed om te delen maar mijn ervaring is dat je toch altijd alleen staat.

Plaats een reactie